Friday 9 March 2012

Aku kembali .

Salam blogger.

Dah lame blog aku berdebu, takde sebarang berita pom dari aku. So, aku bukan la kena culik ke kawin lari ke ape. Actually aku masuk penjara ! Shhhhhhhhhhhhh. Jgn terlanjur salah faham pulak ye, Penjara tu asrama aku la. Al maklum la, masa sekolah2 dulu tak tinggal asrama, besar2 baru la paksa rela duk asrama kan. Di pendek kan cerita, aku lame tak menconteng blog aku ni di sebab kan line tenet kat asrama tu macam kura-kura patah kaki kanan, kudung kaki kiri la. Ishhhhhh. Kelemahan pentadbiran. Hehehe

Amat la rindu dunia blogger ni bila tak ley conteng sikit sebanyak kat blog ni even tak de orang bace pom. Uhhh, Tragis nya blog aku. Point penting nak cakap kat sini, aku masih berkhayal dalam mimpi... Betul ke aku disitu untuk mengejar cita-cita sbg jururawat ? Hah, Unbelievable. Dan ia satu kehidupan yang membosankan.Sumpah aku kata. Tapiiiii.......

0 comments:

Post a Comment