Friday 14 October 2011

cara hilangkan stress cara aku .

salam hari jumaat semua . chill

sebelum kuar berdatim dengan membe-membe saya, terdetik pulak nak menghapdate blog ni . oke la, straight to our point ... tapi sebelum tu aku ade soalan dekat korang... kalau korang time stress ( nangis slow-slow tak jadi ) malu takut2 orang dengar kot , so ape yg korang buat ?

Jom, kat sini aku nak kongsi la seposen , ape yang aku buat kalau aku sakit hati . nangis slow-slow hampeh . ape yang aku buat, 1st aku nangis puas-puas time mandi, pasang air kuat-kuat and than nangis teresak-esak pom. baru puas hati . 2nd way, time bawak kete nangis kuat-kuat . nak pulak kete tinted, mane orang ley tgk kan ? hahaha. lagi best bertempik kuat-kuat , hadowwwww . ;)
selamat mencuba kawan

0 comments:

Post a Comment