Tuesday 8 November 2011

lelaki merokok antara gentlemen atau tempah maut ?


ok, lihat pd gambar diatas memang sah2 la kan kita sekarang nak bercakap ttg rokok. bukan nak berbicara ttg bahaya rokok ker, punca merokok ke, kesan merokok ke hape tp sekarang kita nk ckap ttg lelaki yg merokok... antara gentlemen @ sekadar tmpah maut? wah2. lantak diorang la kubor maseng2 . hahaha. tp sbg berkongsi pndapat, as a girl, bf u olls smoker... ape pndapat korg ?

bila duk borak ramai2 ng member, penah jg la topik ni jd main topic ai tu... so mcm biase la stiap org ade pndapat maseng2 kn... aku pom. so, ade la antara member2 aku ni kate dorang tak minat laki isap rokok depan dorang, sbb mcm takder hormat dkat kite as a gf die. bile pk2 betul jugak kn ? tp laki ni mule2 knal je mntak izin, 'boley tak sy isap rokok dlm kete?'... so klu u olls pe yg u olls akn jawab ? mesti ckap boley je kn... nk2 plak biasenya kereta tu boy tu yg punye... ckap xley kn xpasal2 kena tggal tepi jlan... tak ke naya?


tapi bg aku la kn, rimas ssgt2 bile naik kete dgn smoker... lau destinasi tu jauh ckit, nk la 4,5x kli isap rokok dlam kete. naik lemas lubang idung duk hidu. & org yg mnghidu ni lagi teruk dpat effect drpd smoker tu sndri. kn tak sal2 sbb org lain, kita plak yg BYE2 dlu. tp nk wt cam ane, nak tak nak sabor jela... zaman skrg ssah benor nk juper laki yg x smoking... aiyaaa. sume laki skrg byk duit la agaknye ye. tabur gitu je.

so smoker ni antara gentlemen @ tempah maut aku pom tak ley nk judge, so opinion maseng2... fikir2 kan la.
Wasalam

0 comments:

Post a Comment